KLIK SINI!!!

Friday, January 28, 2011

REGISTER HEARTBEAT MEMBER / AFFILIATE


HEARTBEAT ?? pe ni?? banyak dah zu duk blogwalking, ramai yg duk cite sal HB ni...ada yg dah letak ads HB ni kat blog...tapi cam mna dgn MR NUFF kesayangan ku ni?? xkecik hati ke dia nanti...jgn la tukar status  jadi "bukan ekslusif" sudah la...dah terkena dulu..cian MR NUFF merajuk msa tu...TAPIIII...HB ni ok je, xakan jejaskan MR NUFF...kiranya diorang ni leh berbaik la kan??? status anda xkan di tukar...!! percaya la ye...zu dah letak ads HB ni...xcaya lagi...klik sini

Sapa2 yg belum register lagi tu...leh register kat sini { Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift! }

EARNING lak...sama mcm MR NUFF...rm50 baru leh cash out...ads ni pun bergantung kepada jumlah bape byk klik kat banner korang...jadi apa salahnya...tolong menolong kan???

ni la rupa ads HB...alahai,,comelllnya


lau xtau cam ne nak register Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!...lepas tu anda kena buat satu akaun, kemudian..anda cari bahgian tuk jadi HB affiliate..!!


3 comments:

Melati said...

hheeehe dah =))

Rina Damay said...
This comment has been removed by the author.
Rina Damay said...

Hi Zuneta,

Thank you for being my follower and playing to get prizes. hope you win.

Good Luck,

Rina Damay