KLIK SINI!!!

Monday, May 21, 2012

Rezeki yang lebih...jangan dibuang


Kenapa tetiba cakap tentang rezeki ni, balik dari usm hari tu...zu masakkan laksa...yela kena la buat, dah ayah teringin dan asyik tanya bila zu nak buat laksa...ok..buat la dengan manis muka, lau masam muka nanti...confirm tak sedap...kihkih..!! Biasa la lau dah masak laksa dekat rumah, kuah laksa mesti habis dulu...laksa pula masih berlebihan...takkan nak buang...JADI??? zu buat la laksa goreng....rasanya dekat Pangkor Island ada gerai jual laksa goreng kan?? lupa dah....


Laksa ni zu sertakan dengan udang gorengggggg....zu goreng laksa ni, macam buat nasi goreng je...janji tahap kepedasan...adalah tahap MAKSIMUM ok!!!



6 comments:

ainnoraini said...

Idea yg baguskan
Tak la membazir..nnpk pun sedap jer tuu..

Zie Madini said...

EEEEEEEEEEE...sedapnya zuuuuuu. melior zie. dh lah zie ni hantu mee...huhu

P/s:
ur parcel zie dh dpt sudah
really love the frame. lawa!
nak ngiyau dlm blog japgi..hehe

myravea said...

Nyum nyum. Nampak sedap. :)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Sedapnyer!lagi pedas lagi sedap!:) Salam kenal dr YM, :)

Rohani Hashim said...

nampak meanrik lak laksa goreng ni...dah la tak lunch lg ni...adeihhh menyelerakan betol.

Alif Ismail said...

Salam Ziarah Ramadhan...

Selamat Menjalani Ibadah Puasa dengan penuh istiqamah...

http://www.alifismail.com/2012/07/salam-ramadhan-al-mubarak.html