KLIK SINI!!!

Thursday, March 8, 2012

Diet la sangat....


Selamat petang....pernah tak tiba-tiba anda terasa nak diet, mustahil la tak pernah...mesti pernah punya kan?? tapi jika rasa lapar juga...anda nak makan apa ye?? Mari kita cuba Pau Serat ni...ni bukan pau biasa, tapi ada serat...tengok betul gambar bawah ni...ada serat kan...yang ala-ala tompok coklat tu...ni zu makan dekat Anjung Semarak Cafe, USM...harga pau ni ikut jenis inti ye...zu cuba inti kacang dan inti daging...inti kacang sedap juga, inti daging tu...boleh la...hehe. 



Cakap tentang diet...zu tak diet pun...hehe....jadi tengok la menu...terlebih order lagi...ada nasi goreng cina...hahaha....ini cerita sudah lama tau, tahun lepas punya...sibuk je...tak sempat nak update ni...zu kesian kat blog zu ni...huhuhu....





5 comments:

ashikin said...

kak zu makan di kafe usm dekat ngn padang tu ke?? or dekat Pusat Bahasa??

zuneta said...

dekat area sebelah dewan budaya ashikin...depan IPS...jom makan..

Nor Nadiah said...

sedapnye..lapo..:)

hari ni nad buat blogwalking besar2an.. xtahu la knal nad lagi ke x..:D

http://www.nornadiah.com/2012/04/jom-blogwalking-part-1.html

soooooour said...

suka beli pau kat R&R highway....hahaha..

Zie Madini said...

yummm yummm...bikin zie lapo balik jek ah. hehe