KLIK SINI!!!

Friday, December 16, 2011

Stress : Need VACATION!!

Adehhh...serius dah tahap blur melampau dah otak ni...
Assignment banyak...huhu...tu la, gatai ambil coursework lagi...kihkih...Start 5hb Januari dah final exam...
Tapi otak, perasaan, jiwa dan segala-galanya perlukan rehat....nak pergi bercuti, SEHARI pun jadi la...haha

Kawan di facebook pun alami benda sama " STRESS"...muncul pula tentang vacation dekat KRABI IsLand Thailand!! 
credit : google 


Krabi Attractions


Lama tak tengok pantai biru dan kehijauan macam ni...last dulu dekat sabah...huhu

Ada 10 Perkara yang WAJIB lakukan bila anda di KRABI >> SINI

* tapi esok...pergi family vacation dekat cameron highland...haha...berapa kali dah bertangguh, harap-harap mak sihat dari demam la ye...nak pergi bercuti ni...ok??