KLIK SINI!!!

Friday, January 7, 2011

WEIRD EGG

duk bosan2..siapkan handmade card ni...jalan2 kodek2 blog org...& terjumpa telur ayam yg dilukis...kelakar pun ada...comel sgt...saja nak share sini...
cian dia...xbaik tau...mentang2 la korang tu putih melepak...zu goreng baru tau!!!
haaaa...kan dah kena goreng...berlagak sgt tadi...lain kali jgn buat jahat kat org...!!

GELINYA....UWEKKKK...

Geli la bila baca metro hari ni...ada bangkai cicak lam sos cili...loya anak tekak ni...dlam metro xla plak tunjuk jenama sos cili tu..tapi zu ada jmpa satu blog yg ada pic mangsa...mangsa ke?? hentam saja la...kiranya pengguna la...baru sedap sikit ayat...kepada pengusaha2 kilang...tolong la jaga kebersihan kilang ANDA!!!! lau sekali org dah terkena...alamatnya habisla bisnes ANDA tau..geli la...
nak baca lebih lanjut...zu cadangkan p melawat ke blogger ni...KELAB GREENBOC


Thursday, January 6, 2011

BOSAN!!!!

mcm mana nak hilang bosan...& nak rasa happy je...semua dah tido...zu je duk godek2 tenet ni...cal MR I pun...x diangkat, msg tdi pun xberbalas...zu masuk YM...tapi lagi bertambah bosan, byk yg nak menggatal je pun...lepas tu ajak jumpa...BLAH la....xingin ye...lau nak berkawan tu, biar la betul2,,,ikhlas...btul x MR BLOG...waktu2 sedih cam ni la duk teringat MR E...scandal zu   aik!!!! bukan scandal la..kuiw2...kekasih pertama zu...dah 5 tahun xjmpa, memang dia hilang terus dari hidup zu dah...zu je mengharap benda xpasti...apa yg pasti...MR I & MR E...jauh berbeza...MR E mmg teramat penyayang orgnya, yg zu dah xdpt rasa dah skrg ni...sejak kenal MR I...hu!!! putus ngan MR E pun..sbb tanpa restu family dia...erm...

Tuesday, January 4, 2011

BUKAN SENANG JADI PENGANJUR GIVEAWAY & CONTEST DI BLOG

3hb 01. 2011 dah tamat contest & blog giveaway kat dua2 blog zu....aduhaiiii...penat jgk tau..!! 
lau zu sebagai peserta mana2 contest @ GA...mesti nak tau keptusan secepat yg boleh kan??..tapi zu xnak la biar org tertunggu terlalu lama...mcm sesetengah blog yg zu pernah join GA...makan masa sampai sebulan nak pick winner...GIVEAWAY je pun...xkan la lama sgt sampai sebulan...alasan dia internet problem la...ok la tu, leh terima...tapi yg peliknya...entry post sal benda2 lain leh la dia wat lak...nak umum winner pun susah...!! nampak sangat penipu!!!! dia mungkin saja nak bagi org duk singgah blog dia tiap2 hari kut...nak tau update!!! hampeh tul...bukannya nak kena kira2...atau nak belek ayat2 kreatif/kristis/pe lagi2 la...nak random pick pun ssh ke???

Teman blogger kiter pun duk merungut ada penganjur contest & giveway yg tipu...kata jadi pemenang..tapi hadiah xkunjung tiba...lau nak baca betapa hangatnya hati teman kiter sorang ni...klik sini

Saturday, January 1, 2011

FAIZAL YUSOF MENINGGAL DUNIA



Pelakon Faizal Yusof meninggal dunia kira-kira jam 1.45 tengah hari ini di Pusat RawatanIslam (PUSRAWI), Jalan Tun Razak, di sini akibat serangan jantung. 
Zu gucapkan takziah kepada ahli keluarga pelakon popular dan juga bekas suami kepada penyanyi Nana yang telah meninggal kerana serangan jantung . Arwah yang baru berusia 32 tahun meninggalkan seorang anak berusia 2 tahun .

Al - Fatihah semoga roh beliau ditempatkan di kalangan golongan yang beriman . amin .



*nak baca berita selanjutnya...klik BERITA HARIAN ONLINE